wtorek, 22 stycznia 2013

A Good Day To Die

Kochani, często pytacie mnie się dlaczego nie piszę o pięknych rzeczach w naszym pięknym kraju. Macie rację, muszę się poprawić, już się poprawiam. Niedawno przedstawił mi się Sebastian Siębor - fotograf. I pokazał mi fantastyczne prace o wymownym tytule A Good Day To Die. Sesja z Dodo (d'Vision) w roli głównej, od razu skojarzyła mi się z wczesnymi filmami Davida Lyncha, gdzie za przejmującym pięknem kryje się nieokreślony strach i lęk. A to przecież sesja mody, a ja bardzo lubię rzeczy, które są czymś innym niż pozornie mogą się wydawać... Przy tym cyklu Sebastian pracował z młodym i zdolnym teamem; stylizował Paweł Kędzierski, makijaż zrobiła Dorota Kumosińska, fryzury są autorstwa Sebastiana Kaźmierczaka, a cały set design opracowała Zuza Słomińska. Kolczyk i korona, którą widzicie na zdjęciach zostały przygotowane specjalnie na potrzebę tej sesji przez Qualle Jewelry.
No i co, podoba Wam się? Mi bardzo. Tutaj i tutaj możecie dowiedzieć się więcej o Sebastianie i jego twórczości.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...